KEP Kayıtlı Elektronik Posta

KEP (Kayıtlı Elektronik Posta)

Dijital dünyanın güvenilir iletişim çözümü olan KEP ile belgelerinizi güvenli bir şekilde yönetin.

KEP Nedir?

Kayıtlı Elektronik Posta (KEP), elektronik ortamda gönderilen mesajların ve belgelerin, zaman damgası ve yasal geçerlilik ile güvence altına alındığı bir sistemdir.

KEP Kullanım Avantajları

  • Güvenli ve hızlı belge gönderimi
  • Yasal geçerlilik
  • İş süreçlerinde verimlilik
  • Maliyet tasarrufu

KEP Özellikleri

KEP ile tüm iletişim süreçlerinizi kayıt altına alarak güvenli ve kanıtlanabilir bir yapıya kavuşturabilirsiniz.

  • Zaman damgası ile desteklenen güvenilirlik
  • Kapsamlı veri güvenliği
  • Yasal olarak bağlayıcı
  • Belgelerin saklanabilirliği ve erişilebilirliği

KEP Nasıl Başlatılır?

KEP çözümlerine başlamak için adımlarımızı takip edin:

  1. KEP hesabı açın
  2. Gerekli belgeleri yükleyin
  3. Doğrulama ve onay işlemlerini tamamlayın

Daha Fazla Bilgi Alın

KEP Kayıtlı Elektronik Posta hakkında daha fazla bilgi almak için bizimle iletişime geçin.

İletişime Geç
Canlı Destek
1
Canlı Destek
Merhaba 👋
Size yardım edebilir miyiz ?